Vervanging

Het was dringend tijd dat onze toiletzak vervangen werd.  Voor de eerste keer sinds ik het naaimachine ontdekt heb (juli 2011) was mijn liefy enthousiast over een van mijn maaksels.  In het algemeen vind hij het een hobby die veel plaats in huis in neemt… zucht!  Maar deze keer dus niet.  Het werd het alom bekende model van deze madam

Ik moet wel een bekentenis doen!  Iedere keer ik een post doe met een foto heb ik toch een beetje faalangst…  Als je al die mooie blogs bekijkt in blog-land heb ik toch een beetje schik dat mijn foto heel stom gaat lijken.

Hopelijk is het iets dat je leert…

Bestemming van de tasjes: de grote staat nu te pronken in onze badkamer.  Het kleintje gaf ik aan de juf van onze schoolganger.

5 gedachtes over “Vervanging

  1. Ha, bedankt voor het compliment!
    En wat de foto’s betreft: gewoon veel oefenen met je toestel. Eens aan de knopjes prutsen en je handleiding erbij nemen kan wonderen doen.

    • Dank je wel voor de tip… Dit is eigenlijk ongeveer de slechtste foto die ik al getrokken heb, dus ik hoop echt dat het gaat beteren in de toekomst! Toch wel spannend allemaal!

Laat hier een berichtje achter

