W&H

Dat zijn onze initialen, van mijn liefy en ik, maar ook de initialen van mijn nieuwe ring!

6 jaar getrouwd vandaag, mmm… toen was het ook super weer maar wel een beetje frisser.

Gisteren vond ik een pakje op mijn hoofdkussen met een prachtige ring van deze twee dames, W&H. Toeval of niet? Ik vind het een echt gewoon een super mooie ring die mijn liefy helemaal zelf heeft gekozen en de W&H is een extra touch!

En in het echt is hij nog veel mooier!

En dan nu (tromgeroffel…)  de uitslag van de give-away!

Onder het moto “iedereen winnaar” maak ik voor jullie alle drie een zakje.   Nowelja, les mademoiselles en Leen laten jullie voor alle zekerheid via mail jullie keuze nog eens weten (van boven beginnen te tellen zou ik zeggen) en jullie adres en dan hoop ik tegen het einde van de week alles op de bus te krijgen!

hendrikje.jeandarme@gmail.com

Ik wil jullie nog eens bedanken om hier af en toe eens een kijkje te komen nemen en een reactie achter te laten…

4 gedachtes over “W&H

  1. Pingback: En de winnaars zijn… « deZusjes

Laat hier een berichtje achter

