Strike a pose

Hoe laten jullie in hemelsnaam jullie dochters en aanverwanten zo schoon poseren????

Ofwel is het bewogen

Ofwel dacht ze dat het beter was met koets ervoor

ofwel kijkt ze of het een beetje dood gaan is, zo voor de camera staan

De enige foto die ik een beetje ok vind is deze dan

Maar zeker nog niet perfect!

de zottekopkes zijn wel geslaagd…

Zo maakt ze elke dag mijn dag weer goed!

 

stof rokje: petit pan

5 gedachtes over “Strike a pose

  1. 😀 Nog niet geprobeerd met de kleine ridders, maar ik denk dat ik alleen maar tot dezelfde foto’s als bovenstaande zou komen! De ‘ik ben zo zielig’-foto is zalig!!!! 🙂

  2. Afleiden met een klein speelgoedje in haar handen? Of buiten foto’s nemen als het zonnig is, da’s minder kans op bewogen beelden, denk ik. Heb er eigenlijk weinig ervaring mee: meestal show ik mijn rokjes zelf – onthoofd weliswaar – en dan sta ik braaf stil 🙂

  3. Pingback: Fleur in plaats van Polkadot « deZusjes

Laat hier een berichtje achter

