Meet Pippa

Binnen ongeveer een week hopelijk heel snel verwachten wij een nichtje, JOEPIE!

We kochten al een lamp voor op haar kamertje.  Maar een meisje zonder pop dat kan toch niet, dus maken we een popje…

Meet Pippa

De pop gaat hopelijk in de smaak vallen?  Hier is grote zus al zeker fan…

patroon: black apple doll

Het enige probleem dat ik heb met pippa is dat ik haar hoofd niet mooi dicht krijg.  Heeft er iemand een idee om het vilten keergat mooi dicht te krijgen?

10 gedachtes over “Meet Pippa

  1. Mooi! Geslaagde kle(u)rencombinatie! Toen ik zo’n doll naaide, heb ik voor het haar een soort helmpje van vilt gemaakt – dat ik binnenstebuiten naai – en dan met de juiste kant naar buiten op het hoofdje lijm. Dan heb je geen vervelende naden die achteraf nog moeten dichtgemaakt worden.

  2. Pingback: Granny voor de baby « deZusjes

  3. Pingback: Op verzoek « deZusjes

Laat hier een berichtje achter

