Bloem in plaats van Polkadot

Met enige trots trok ik foto’s van mijn laatste maaksel.  Het is de eerste keer dat ik een kledingstuk maak uit een boekje met patroon en al…

Ik hou van de kleuren, de bloempjes, het vleugje oranje!  Ik hou ook van het meisje in het bloesje.

Het stofje komt van vermiljoen.  Het patroon uit Ottobre 1/2008 (polka dot blouse)

En… het model leert bij!

13 gedachtes over “Bloem in plaats van Polkadot

    • Oh het is af 🙂 Stofje is zo zomers, nu nog wachten op die zomer.. Ik vind vooral de derde foto (met haar handen in haar zakken) super mooi! Zo’n stoere meid 🙂

  1. Pingback: FluoPink « deZusjes

Laat hier een berichtje achter

