Prototype

Helemaal fan ben ik er nog niet van maar het is dan ook maar een prototype.   Het is niet de juiste stof combinatie, dat is eigenlijk het enige waar ik geen fan van ben.

Maar de juiste stofjes zijn al onderweg…

 

 

 

 

 

Ik maakte een prototype van de Klaratas (van deze madam) om binnenkort aan iemand (die iemand leest mee, dus geen namen hier…) cadeau te kunnen doen.  Het is echt de ideale strandtas.  Super groot…

Wat ik met deze tas ga doen weet ik nog niet.  Maar een grote tas met twee mini meisjes is nooit een overbodige luxe!

 

 

 

 

6 gedachtes over “Prototype

    • ik vind die appeltjes ook heel mooi 🙂 en de tas ook. Maar inderdaad de stofjes die onderweg zijn, gaan beter bij elkaar passen 🙂

  1. Ik hoor de lokroep van Italië in die tas: “neem mij mee, ga naar het zwemad, steek een boek in mij en doe dan heerlijk niets…”

Laat hier een berichtje achter

