FluoPink

Als autodidact, of moet ik zeggen internetdidact, moet ik echt alles beetje bij beetje leren. Vorig jaar juli kwam de naaimicrobe binnen waaien en sindsdien heb ik al veel geleerd.  Voor sommige onder jullie maak ik echt nog basic dingen maar voor mij is elke keer dat ik iets bijleer, weer een overwinning.

Het vorige bloesje was de eerste keer dat ik echt iets uit “een boekske met patroon” maakte.  Ik kijk naar de modellen en het aantal patroondelen om te kijken of het haalbaar is.  Het was goed gelukt dus een stapje verder…  Beleg en knoopsgaten…  Spannend!  De knoopsgaten hadden wij als eens gepropeerd.  Dat ging al.  Maar zo een beleg???  Dat was nog chinees…  Maar met haar goede uitleg,  drie tornsessies en een paniekaanval verder is het resultaat voor mij geslaagd!

 

 

En van het zonnetje hebben we geprofiteerd!  Eindelijk…

 

“Kijk mama, zonder handen!”

 

En dan uitgeteld door al dat poseren…

 

 

Wat zal mijn volgende stap zijn?  En rits inzetten?  Iemand een goed www-adresje om dit te leren?

12 gedachtes over “FluoPink

Laat hier een berichtje achter

