Celebrate the boyfriend!

Celebrate the boyfriend

Omdat hij er altijd is, ook op momenten dat ik niet te genieten ben…

Omdat het maar fair is dat ik voor al die uren dat ik met  “mijn andere liefde*” spendeer iets terug doe…

Omdat het gewoon leuk is om een uitdaging aan te gaan…

En een uitdaging was het wel: EEN MANNENHEMD!  Maar, als zeg ik het zelf, voor mij is het een geslaagd project.  Het negroni patroon zit goed in elkaar: het klopt en de uitleg is duidelijk!

 

 

 

 

Het nemen van de foto’s was ook een ware onderneming en een test voor ons huwelijk, maar we hebben het overleefd!  OEF…

Zij maakte al een tas van het stofje, maar daar vonden ze het ook wel voor een mannenhemd kunnen.

 

*mijn gloednieuwe Janome stikmachine…

 

Stof: Petit pan

Patroon: Negroni

 

20 gedachtes over “Celebrate the boyfriend!

  1. Knap zeg, een echt mannenhemd. Dat staat hier ook nog op het to-do-lijstje, maar wordt steeds naar achter verschoven, wegens het gedacht dat dat toch niet goed komt. Misschien dat ik me er toch eens ga aan wagen.

  2. echt TE cool gemaakt dit. Wilde dat ik dit zo mooi kon en dan ook nog dat mijn man hem zou dragen… ik idealiseer… want als je een overhemd zo mooi kan maken dan ben je een ECHTE naaister! Liefs Manon

  3. Pingback: Stars en Ginger*. | deZusjes

Laat hier een berichtje achter

