En de winnaars zijn…

Graag had ik net al vorige keer iedereen een stukje stof gegeven maar daar voor waren jullie met te veel!  Zoveel stof heb ik (nog) niet.

De onschuldige hand trok twee winnaars… TROMGEROFFEL…

 

 

 

Geven jullie het adres door?  hendrikje.jeandarme@gmail.com

 

Ik wil iedereen dank-je-wel zeggen voor met zoveel te reageren en zo lieve reactie achter te laten.  Door jullie zit ik in de laatste fase van de verwerking: AANVAARDING!

 

 

 

7 gedachtes over “En de winnaars zijn…

  1. Whoepie! Zalig! Ik kijk er al naar uit en alvast bedankt! Er is trouwens op mijn blog ook een give away en ook nog een hele leuke bij een collega! (adres vind je bij een van mijn laatste blogberichten)

  2. Pingback: Laat het gras maar groeien! - De Zuster Van

Laat hier een berichtje achter

