Onzeker.

Onzeker, dat ben ik  wel voor het posten van dit bericht.  Niets speciaal eigenlijk…

Ik maakte een rok voor mezelf.

Ook niets speciaal denkt u…

Klopt!  En toch ben ik onzeker om mezelf zo te zien op het world wide web.

 

 

 

Fotograaf van dienst Het Liefje!

Het patroon komt van vermiljoen.  De stof vond ik bij Pauli in leuven, die is echt perfect…

Het bloesje en het riempje waren nog een laatste zomer koopje bij Drôme in Begijnendijk.

En voor de aandachtige lezers: Het rokje van Grote Zus is een liberty stofje van bij Hexagoon.

*

 

11 gedachtes over “Onzeker.

  1. Kijk maar goed naar jezelf op het world wide web want je ziet er erg knap uit in die mooie rok! Zo schoon met al die gestoffeerde knoopjes en riemlusjes.
    En dat kleintje met die grote-mensen-schoenen, zo lief.

  2. Wauw ! Die rok is niet alleen super ! Ze staat je ook schitterend ! Super gecombineerd met dat rode riempje en schoenen. En ik kan mijn voorgansters alleen maar bijtreden, je bent echt een knappe blondine !

  3. Hij is echt supermooi geworden en staat je héél goed! Als ik Grote Zus was, zou ik ook ‘grote’ schoenen en ‘grote’ juwelen aandoen om zo snel mogelijk zo groot te zijn als die knappe mama naast mij…

Laat hier een berichtje achter

