To Do or Not To Do.

Doe ik het of doe ik het niet?

Koop ik hem of koop ik hem niet?

 

 

 

Deze toffe madam zei op de maakdag: Gewoon doen!

Wat zeggen jullie?

 

*

10 gedachtes over “To Do or Not To Do.

  1. Ik heb deze, en ben er heel content van. Voor sommige dingen gebruik ik (bijna) enkel de overlock, komt mijn naaimachine (bijna) niet meer uit de kast. Doen dus !!!

      • En? Heb je hem gekocht?
        Mijn kleedje is absoluut nog niet af, heb er eigenlijk nog niet aan voortgedaan ook. Weer aan het werk, en eerst wat andere dringender dingen aan ’t doen, want ik ga ervan uit dat Lilith het toch deze winter niet zal kunnen dragen. Ik ben al benieuwd naar het jouwe! Hier posten hé.

Laat hier een berichtje achter

