De keuze is gemaakt…

Iedereen had goede ideeën.  Maar laten we eerlijk zijn,  ZoSaar was het meest ambitieus…

Saar als je even mailt komen de stempelgusten jou richting uit!

En ne deal is ne deal: dus als de stempel in mijn bus valt zal ik hem hier zeker showen!

11 gedachtes over “De keuze is gemaakt…

  1. Oh echt? Woop woop…
    amaaai wat een eer! Dankjewel.
    Ik zorg voor een goede handbescherming: zo van die witte, een beetje MJ style!
    …and off we go 😉

  2. Ik wil graag een overlock kopen zie dat je er ook pas eentje hebt gekocht… ben je tevreden volgens mij gaat hij zeer snel ik stik graag langzaam… heb je ook een bakje bij gekocht om stof op te vangen?
    Ben nog niet zo lang aan het naaien maar tricot met een gewoon naaimachine gaat echt niet goed!
    Alvast bedankt,
    Marina

Laat hier een berichtje achter

