Het was goed. Dus geven we weg.

deel 1

deel2

Veel heb ik geleerd.  Veel op korte tijd.  En veel door jullie toffe madammen!  Merci voor jullie INSPIRATIE, julie reacties en jullie enthousiasme!

Nog een blog jaartje erbij?

En om het jaar goed in te zetten doe ik een give away.  Ik maak voor 1 van jullie DE charlie.  Voor een meisje maak ik dezelfde als ik voor Grote zus maakte.  Voor een jongen helemaal in de grijze tricot.

Laat me weten welke maat je wil en voor wie het moet zijn, dan komt ie misschien wel jouw kant uit?

Op dinsdag 01/08/2013 08/01/2013  laat ik een handje een winnaar kiezen.

De blog volgen en reclame maken is natuurlijk altijd fijn…

27 gedachtes over “Het was goed. Dus geven we weg.

  1. Ok, als eerste reageren is altijd tricky om een give-away te winnen… Maar laat ik je alvast een blogvol 2013 toewensen! En nu fingers crossed voor al die andere hartewensen in het nieuwe jaar!

  2. Onze beste wensen voor dit nieuwe jaar!
    Ik doe uiteraard hééél graag mee met je give away. Want zoals ik hier al eerder schreef, ik vind jouw Charlie echt prachtig!
    Volger ben ik al even, maar ik zorg voor wat reclame!

  3. Volger ben ik al een tijdje, en die Charlie – Grote Zus versie (in maatje 116) zie ik wel zitten…
    En laat deze give-away de start zijn van een fantastisch jaar !!!

  4. O daar wil ik ook wel kans op maken hoor! Ik volg je al een hele tijd, en ga ook wat reclame maken op mijn blog.
    Een gelukkig nieuwjaar, en ik hoop dat het weer een geweldig blogjaar mag worden!

  5. Zo’n leuke give-away! Zelf durf ik me er nog even niet aan wagen om zo’n Charlie in elkaar te steken, eerst wil ik nog écht recht leren stikken… dus hoop ik er eentje te winnen, een maatje 98 voor ons Sproeteltje 😉
    Dank je om mij al een paar maanden te laten meegenieten van je mooie creaties en veel succes in het komende blogjaar!

  6. Een persoonlijk Zusjesmaaksel, knap! Helaas geen kindjes in de aanbieding, dus ik ga mijn kans aan iemand anders laten. Maar ben je zeker dat je zo lang gaat wachten tot je je give-away gaat naaien, augustus 2013 :-)?

  7. Ik heb een pittige meid van 2,5 die maandag voor het eerst naar school mag gaan. Zo een charlie zou natuurlijk heel mooi staan wanneer ze de volgende maanden de peuterklas onveilig maakt. Dus … moest mijn Gitte het prijsbeest worden (’t varken is soms een beter woord), dan is dat een enorme besparing qua stof, want ’t kind heeft maar maatje 92.

    Ooit hoop ik er mij zelf aan te wagen, maar ondertussen doe ik mijn best om in rechte lijn tot het eind van mijn stof te geraken en om de stukken niet achterstevoren aan elkaar te naaien. Ja, ja … ik leer elke dag bij en smelt dan ’s avonds weg bij het lezen van blogs als deze!

  8. i like to win ;)))))))))

    en zeker zo een toffe zelfgemaakte spulletjes
    zie Laurien en Simon er al in rondparaderen 😉
    moest ik winnen mag je kiezen welke je het liefste maakt , de jongens of meisjesversie 😉 voila als da geen geste is ( en ik moet dan niet kiezen ;))

    jongens maat 104
    meisjes maat 116

      • Ooooooooooooooh, ik wil toch wel even iets met de wereld delen: ’t is dus gelukt! Een rokje voor mijn maatje 92-meid met naden die niet golven als de zee, maar … ja, ja … recht lopen! Ik ben zo fier als een gieter!

        Klein detail: wegens gebrek aan ritsen en knopen – dat moet ik mij nog aankopen – stikte ik de zijnaden toe. ’t Kind moet dus wel eerst haar pamperbroekje uitdoen, dan de rok aan en dan terug het pamperbroekje. En dat pamperbroekje is geen detail: zonder zakt het tot op haar enkels. En met zo een toestanden wil ik nog een aantal jaren wachten. 🙂

        Soit, ik wou dat effe delen, want mijne wederhelft kijkt zo raar wanneer ik voor de tiende keer zeg: ” Toch schoon, hé!”

Laat hier een berichtje achter

