Herstel.

Lang ben ik weg geweest.  Maar vieze beestjes hadden en hebben ons gezin overmeesterd.

Hopelijk maken ze hun laatste opmars bij Grote zus en is het dan voor een tijdje goed geweest.  Veel naaisels zijn er niet van onder mijn naaimachine gekomen.  Of wel was ik aan het moederen of wel lag ik zelf knock out op de zetel.

Even terug op adem komen en dan kan ik er weer in vliegen…

Maar ondertussen heeft Kleine zus haar eerste pasjes gezet.  14 maanden is ze al weer en ze is schattiger dan ooit!

 

Rosalie

 

Hopelijk tot snel…

11 gedachtes over “Herstel.

Laat hier een berichtje achter

