Gestrikt.

bow4

 

bow3

 

Met het meest zachte sweaterstofke allertijden (van Raf Simons) en het boek Stof voor durf-het-zelfvers in de aanslag, inspiratie van het www en een beetje tijd had ik op minder dan een uur een nieuwe trui voor Grote zus klaar. *

 

bow2

 

bow1

 

De strikjes maakte ik met een overschot van dit project.

 

bow5

 

Ze is er echt mooi mee.

En als jullie denken dat ze maar 1 broek heeft, heeft u het aan het rechte eind.  Grote zus wilt meestal geen broek dragen.  Enkel rokjes of kleedjes…  Ook een fase zeker?

 

*Enkel moet ik nog op zoek voor iets onder de trui dat beter is dan deze witte T-shirt.

 

Stof: Raf Simons

Patroon: kaptrui zonder kap.

Boordstof: Pauli in Leuven

12 gedachtes over “Gestrikt.

  1. Amai! Juist jou blog ontdekt via Facebook (mama’s vd Nellie’s en Cezars) Ik wil je al zeggen dat ik onder de indruk ben van je naaikunsten! Blijkbaar (heb ik ergens gelezen op je blog) volledig autodidact. Chapeau, zenne! Ik volg zelf een naaicursus ( het eerste jaar) maar heb zelf nog geen naaimachine en nu ik dit allemaal bekijk begint het toch steeds meer te kriebelen om er een te kopen en zelf wat te gaan experimenteren 🙂 Merci voor de leuke blog en de inspiratie die je zo aan anderen meegeeft!

    Lore

Laat hier een berichtje achter

