Ik deel uit.

Na het op zoek te gaan naar het perfecte stofje bij de perfecte schoenen voor De Zusjes (*hier later meer over) kwam ik tot de ontdekking dat ik gewoon te veel heb.

Dus ik deel uit!

 

Give give give away

 

Wat deel ik uit?

Een patroon van Deer and Doe (in het Frans), 1. Strikje tricot (1m),  2. streepjes katoen (1m),  3. Petit Pan stofje  (+- 80 cm met een rest lapje aan),  4. Stofje van mijn Charlie (+- 80cm),  5. Roze gabardine van mijn Jacob (1m),   6. Gele gabardine (1m).

*

Wat moet je doen?  Het gebruikelijke…

Volger zijn of worden is altijd leuk.

Een beetje reclame is ook altijd leuk.

En laten weten voor  22/2/2013 wat je graag je richting ziet uitkomen.

De Knippie is eentje die ik dubbel heb!  Dus de eerste die laat weten dat hij die wil krijgt hem.

 

 

Waar hebben jullie zo al te veel van liggen?

*

54 gedachtes over “Ik deel uit.

  1. ik heb teveel ritsen..ooit eens een koopje gedaan, maar eigenlijk steek ik niet graag ritsen in…dus blijven die hier liggen..

    de knippie heb ik niet 🙂 en als ik mag,dan waag ik ook graag mijn kans voor de gele gabardine. Volger was ik al, en een linkje plaats ik met plezier op mn blog!

    liefs,
    flooke
    x

  2. Wat een weelde!

    Ik zou het streepjeskatoentje wel graag willen! Streepjes vind ik tof en ik zie ze niet vaak en die mooie kleurtjes! En dat wordt dan een zomerbloesje voor het meisje, op een jacob van jouw gele gabardine? Ik zie het helemaal zitten!

    Ik heb teveel… boeken! En andere huisraad! Serviesgoed, als je van oud spul houdt kunnen we ruilen!

  3. Yes, kei tof!
    Ik krijg je nieuwe berichtjes steeds via mail. Leuk om te lezen!
    Ik doe graag mee voor het gele gardabine-stofje!
    Zonde dat ik net te laat ben voor de knippie!
    x Nienke (nienkemaakt.blogspot.be)

  4. Ik had net dat petit-pan stofje gezien ergens op het www en bedacht me dat dit gelijkaardige kleuren zijn als de communie-outfit van de zoon. Een rokje hierin voor zijn zusje zou dan ook super zijn!
    Ik doe dus graag mee voor het petit-pan stofje!

  5. Ik doe ook graag mee voor stofje nr. 3… te veel ik weet eigenlijk niet direct wat op te noemen:)stof in ieder geval niet ben nog niet lang aan het naaien!
    Groetjes,
    Marina

  6. Wat een prachtige dingen. Ik doe graag mee voor de Petit Pan. Prachtige stof voor baby-naaisels of een prachtig rokje voor de dochter. De ideeën komen al.

  7. Wat een mooie stoffen! Ik doe graag mee voor het tricotstofje met strikjes.
    Ik heb teveel leukigheidjes, van die gezellige fijne spulletjes die je eigenlijk niet nodig hebt ☺

  8. Wat een mooie dingen allemaal! Ik doe mee…de petit pan vind ik zo mooi, maar de roze gabardine (van een prachtige jacob btw) en ook de gele vind ik geweldig…maw, ik laat de keuze aan jou over 🙂

  9. Dag “deZusjes”! Leuk winkeltje! Als ik, vrij mag kiezen, ga ik voor het patroon! Even van naderbij beklijken, eventueel overnemen en dan terug doorgeven; Lijkt mij gewoon heerlijk. dikke kus en nog veel succes; Skippy

  10. volgen deed ik al. Waar ik te veel van heb: ik heb een massale voorraad doily’s, telkens ik er zie in de kringloopwinkel, moet ik gewoon alle mooie exemplaren meenemen. Je weet nooit voor wat het nog eens van pas kan komen.
    Ik ding graag mee naar het patroon van deer en doe

  11. ooo zo leuk, ik wil ook meedoen. Volger was ik al, ik maak wel reclame voor je blog!
    Dat stofje van de charlie vind ik schitterend, die streepjes zijn ook zo leuk.
    Wat ik te veel heb? Kinderspeelgoed, ik kan geen plek in huis verzinnen waar er geen sporen van onze kleintjes te zien zijn… Als troost voor mezelf: als de kleinste nog wat ouder wordt, kunnen alle rammelaars en aanverwanten weg. Nu alleen even negeren dat er dan lego’s en consoorten voor in de plek komen 😉

  12. Pingback: Dol op duplo | trijnewijn

  13. Komt me bekend voor… Teveel ergens van hebben 😉 Ik heb teveel tijdschriften die ik graag bewaar, teveel handwerkspulletjes, teveel papiertjes die ik bewaar omdat ik het zonde vind ze weg te gooien en teveel kringloopvondsten… Daarom heb ik ook besloten af en toe iets op m’n blog te zetten op een speciale ruilpagina; zo weet je zeker dat het bij iemand terecht komt die er wat leuks mee doet! Ennem, ik denk dat ik dus wel wat kan met de spulletjes die je weg wilt geven!
    Liefs Riri

  14. O ik wil ook graag meedoen. Als het geluk aan mijn kant staat, dan graag de strikjes-tricot. Zo mooi!
    Wat ik hier teveel heb? Vanalles… Te veel stof en ander naaigerief, te veel speelgoed van Lilith, te veel van vanalles want ik kan zo moeilijk weggooien 🙂
    Volger was ik al lang, en ik ga wat reclame maken op mijn blog.

  15. Met nog een jas op het programma lijkt het Deer&Doe-patroon mijn naam te roepen, al dragen nummers 3 en 4 ook een dikke stapel goedkeuring weg. En: van stof heb ik nog niet te veel. Dus… Volgen doe ik al, en dat van die reclame komt ook in orde!

  16. Oh, dat petit pan stofje is heel mooi! En dat stofje van die Charlie, het stukje strikjestricot, dat patroon. Maar toch liefst het petit pan stofje. Volger was ik al! Ik heb wel wat teveel van inpakpapiertjes, maar ja, ik kan écht niks weggooien!

  17. Wauw, supertoffe dingen die je weggeeft !! Moeilijke keuze hoor…
    De strikjestricot voor een kleedje voor de jongste dochter (past goed bij haar nieuwe blauwe schoenen)? De roze gabardine voor een jacob voor de oudste dochter (zij ging voor roze schoenen)? Of de petit pan om eindelijk eens een MmeZsazsa rokje voor mezelf te maken (ik heb nog geen nieuwe schoenen ;-))?

  18. Amai, tis hier druk! Ik heb eigenlijk al een tasje én een zakje van jou gekregen (dit weekend gebruikt in Berlijn als fototoestelopbergzakje trouwens), maar stiekem zie ik die blauwe stof met strikjes ook wel zitten. Ha ja, die strikken altijd hé 🙂

  19. Pingback: Mint and Yellow # 2 | deZusjes

Laat hier een berichtje achter

