Fluo ♥

Het volgende dat ik maak gaat iets totaal anders zijn, beloofd!  Maar eerst nog een jurkje voor Grote zus.

 

sweet

*

 

mijn model

 

Het fluo riempje, in het echt wel veel meer fluo, breekt een beetje het geheel.

 

 

paspel

 

Mijn eeuwige liefde voor paspel.

 

mooi

 

En mijn eeuwige liefde voor haar!   ♥

 

 

 

En als afsluiter: zoek de fout…

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Maar ik kreeg hulp en tips uit verschillende richtingen dus de volgende tekening gaat doorlopend zijn!

 

 

 

*we hebben duidelijk zon nodig!

 

 

Patroon bovenstuk: Marie-Laure

Stof: de stoffenkamer

Paspel: geen idee

21 gedachtes over “Fluo ♥

  1. Op foto is het prachtig en in het echt is het nog veel mooier, maar dat kan ook niet anders met zo’n mooi meisje dar zo’n mooi jurkje draagt.

  2. Hendrikje! Zo mooi, en grote zus staat er prachtig op en het jurkje past haar perfect!
    Welk patroontje is dit? Zou je het erg vinden als M. ook zo een jurkje zou hebben?
    Ik heb nog een mooi stofje liggen om iets mee te (laten) maken.

    • Totaal geen probleem… Het is het bovenstuk van de marie-laure maar stof voor durf hetzelvers heeft zeker ook zo een bovenstuk. De rok is een rimpelrok met de volledige stofbreedte. Maar ik mail wel even.

  3. Pingback: Stippen. | deZusjes

Laat hier een berichtje achter

