De Easy Does It tote bag.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Iets simpel.  Iets strak.  Maar toch een beetje “Mij”.  De Easy does it tote bag.  Ideaal!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Een niet rafelende stof voor de hoekjes.  Op advies van mevrouw Hexagoon: Vilt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ik deed er nog een sluiting bij, maar dat kan ik nog niet verklappen waarom.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu ben ik echt klaar voor de maakdag.  Dus morgen herken je mij aan mijn tas…

De andere kant en de reden van de sluiting kan ik binnen twee weken verklappen.  Spannend!

*Stof: een gordijn uit de ikea

Vilt en tassenband: Hexagoon  (en zagen jullie die al?  Echt geweldig!)

Patroon: de zuster van

17 gedachtes over “De Easy Does It tote bag.

  1. Goh, ik zie mezelf zo nog wel in een zomerse outfit in combi met die tas richting zwembad trekken. Of aan een terrasje neerzetten na een lange werkdag… Dus moest je de tas beu zijn, Tante Loes weet er raad mee 😉

  2. Pingback: Tot binnen twee weken. | deZusjes

Laat hier een berichtje achter

