Mint and Yellow.

De laatste tijd ben ik in de ban van kraagjes.

 

kraag blush

 

Toen ik het het boek in handen had wist ik dan ook direct dat ik het blush bloesje wilde maken.

Het is zo schoon, zo een kraagje op een bloesje.

Werken met het zigzaglint was de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Pofmouw

 

Het pofmouwtje ben ik ook helemaal fan van.  Dit had ik ook nog nooit eerder gedaan maar de uitleg in het boek maakt dat het eigenlijk niet zo moeilijk is.

 

kraagje

 

 

blush

 

Aan haar versie kan ik nog niet tippen.  Maar ben toch blij met het resultaat.

 

 

En nu aan jullie:  In welke kleur doe ik de knoopjes?  Geel, wit, munt of zilver? Of toch iets totaal anders?

 

*

Zigzaglint: Veritas

Munt stof: Bambiblauw.

Witte stof: het 5 euro rek bij pauli.

26 gedachtes over “Mint and Yellow.

  1. Hoeveel knoopjes komen erop? Als er drie of meer zijn, zou ik voor 2 (of meer) mintknoopjes en 1 geel knoopje gaan. Je kent me, hé…. 😉 ’t Is trouwens weer prachtig. Dochters, zucht…. 🙂

  2. Ik heb de perfecte knoopjes om erop te zetten: mintgroen met goud, diameter 1,5 cm (alhoewel ik vrees dat dit goud er met het wassen af zal gaan) Ik heb er drieëntwintig ter beschikking ! Als je mij jouw adres doormailt (depoorter.katrien@gmail.com) dan stuur ik jouw er vijf op ! Als je wil kan ik eerst een foto ervan doormailen … Het is echt een prachtig bloesje en het staat bij mij ook op het programma !

  3. Bloesje is super gemaakt… ik wou net schrijven muntgroen zie ik hierboven bericht hopelijk gaan de knoopjes er mooi bij 🙂

    Nog een fijn weekend,
    Marina

  4. Pingback: Mint and Yellow # 2 | deZusjes

Laat hier een berichtje achter

