Het bloesje en de foto’s zonder snottepieten-remover.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Kleine zus heeft dringend nieuwe kleding nodig.  Ze kreeg een groeischut die niet bij te houden is, vestimentair dan toch.

Broekjes zijn nog in de maak maar een bloesje rolde al van onder het machine.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

En kijkt u vooral naar dat mooie stofje van Cloud 9!  En niet naar de snottepieten, want zoals ik dus al zei: een snottepieten-remover heb ik  niet als functie op de computer*…

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Het patroon is de Picknick blouse van Oliver and S.  Goed patroon, er gaan er nog volgen.  Het broekje dat er bij hoort maakte ik vorige jaar al eens.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

En nog een kusje als afscheid!

 

 

*Ik zag pas op het grote scherm hoe erg de snottepieten waren, mijn excuses voor het zicht…

12 gedachtes over “Het bloesje en de foto’s zonder snottepieten-remover.

  1. De ‘neuzebeesten’ (zoals wij ze noemen) zijn herkenbaar. De zoon hier snuift dan eens goed, maar da’s toch ook niet alles.
    Een mooi bloesje! Het ziet er simpel uit. Ik ga dat pinnen. 🙂

  2. Gigantisch schattig model en modelletje! En snottepietenremover: ik beken dat ik dat soms photoshopgewijs doe. 😉 Wat betreft die halter: kom maar eens langs en tegen gerust over! 😉

Laat hier een berichtje achter

