Een mini mensje en een give-away.

De mini mensjes zijn weer goed vertegenwoordig in onze vrienden kring.

Deze keer een klein kereltje.  Het derde kindje van het gezin.  Voor zo een derde kindje kan je niet veel meer kopen dat de ouders nog niet hebben.

Net als haar, dank je wel voor de goede raad trouwens, maakte ik een dekentje.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Eerst wilde ik een groot maken, eentje dat lang mee kan gaan.  Maar langs de andere kant is een formaat dat een beetje kleiner is, ook wel handig.  Snel mee te nemen als je een wandeling maakt.

Een beetje frisjes, hup dekentje erover.  Zon komt piepen, hup weg moffelen…

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Van al die liefde voor zo een mini mensje wordt een mens goed gezind!  We geven dus weg…

Ik heb nog een mooie reep van dit prachtig stofje liggen.  Zo een 30*140cm.

Ik zie er rokjes in, ritstasjes, toilettassen,…

Wat zouden jullie er mee doen?  Laat het hier onder weten en wie weet komt die reep jouw kant uit!   Reageren kan tot 12/5/2013.

En tot slot:

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

*

Stof en Paspel: Hexagoon Leuven

Fleece: Pauli Leuven

Formaat: 70*70cm

 

 

47 gedachtes over “Een mini mensje en een give-away.

  1. Oh, hebben ze die stof bij Hexagoon? Ik moet daar misschien toch nog eens verder lopen dan de kassa, maar uit angst voor de inhoud van mijn portemonnee blijf ik braaf in dat voorste stuk (meestal voor knoopjes of paspel).
    Ik zie er al helemaal een poppenkleedje in voor mijn (ex)prematuurtje ;)!

  2. Goh, moeilijk. Ik vind het mooi voor een rokje voor de dochter, maar ook om een sjaaltje te maken voor haar winterjas. Maar ook voor een pennenzak die ik dan zelf in school zou gebruiken. Of voor een opvouwbare boodschappentas. Of … goh, veel te veel om op te noemen 🙂

  3. oh ja, een sjaaltje! Ik heb een collega in de naailes en die maakt van al haar overschotjes sjaaltjes. van deze stof zou ik ook wel een sjaaltje willen, en een hemd, en …. Hm, misschien moet ik maar gewoon eens naar hexagoon gaan volgende week.

  4. Prachtig, oranje en turquooise zijn mijn favo kleuren op het moment ❤

    Ik zou er een zomers bloesje voor het aapie van maken. Als het daar misschien niet dun of zacht genoeg voor is een ritstasje (of twee of drie) voor mijzelf, voor kleine spulletjes in mijn handtas.

  5. Ik zou het gebruiken om er een schriftenhoesje van te maken, en een pennenzak, of misschien eerder een toilettasje,… Of 2 fleurige pannenlappen…
    Goh er zijn zoveel mogelijkheden! Ik doe dus graag mee! 🙂

  6. Een zakje voor over de leuning van de zetel om de afstandsbediening in stijl te verstoppen! Dat stofje zou hier prima staan. Mooi mooi …

  7. Oh een heel schoon dekentje. Echt voor een jongetje. Ik ga u eens meenemen op ‘jongensstoffenjacht’, want ik ‘zie’ die dus nooit he….
    Zo’n stukje stof winnen, ik zou daar gewoon nog een cowboywsjaaltje voor Mister Piazzolla van maken…. 😉

  8. Zo’n dekentje is altijd een leuk kadootje voor een baby. En zeker in dit mooie stofje!!
    Ik zou uit het “restje” eindelijk eens een rimpelrokje voor een (mini) meisje maken met mijn overlock. Ideale afmetingen daarvoor…

  9. Zo veel ideetjes zitten er in mijn hoofd nu!
    Een pennezak, een opbergmandje voor sokjes, een rimpelrokje voor de dochter of een vlaggenlijn voor het toekomstige petekindje van mijn man.
    ik ding dus graag mee naar het mooie stofje en denk nog even verder na!

  10. Ben te laat met reageren (denk ik) maar ik vind het een super geweldig stofje voor een (ballon)rokje voor mijn dochter van 2! En van de restjes een leuk ritstasje of tasje!

  11. Een broodmandje, of een rond mandje voor cakejes, snoepjes. Ik zie dat heel schoon in de keuken, op de onbijttafel!
    Zo een mooi stofke…

Laat hier een berichtje achter

