Twisted Antoinette.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

De Antoinette met een twist.  De twist?  Het bovenstuk van het kleed.

Ik gebruikte als basis het bovenstuk van de Marie Laure.  Voor mij werkt dat perfect voor de oudste dochter.

Toch wilde ik eens iets proberen dat ik  op een ander kleedje had gezien.  Ik voegde een plooi en een “strikje” toe aan het boven stuk.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Voor de rest veranderde ik niets!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

De prachtig zakjes blijven mooi en speciaal!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Paspel aan de armen en het kleedje is weer klaar voor gebruik…

 

 

*

patroon: Bovenstuk: zelf bedacht

Rok: Antoinette

 

Stof: Cloud9  van georgette.

 

17 gedachtes over “Twisted Antoinette.

Laat hier een berichtje achter

