1 . 2 . 3 . Test.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Jawel!  Ook ik mocht het patroon testen van Compagnie M.

Het is een fijn patroon.  Fijn om te maken, fijn om te dragen.  Ik koos een stofje van Georgette (cloud9).  Mijn inspiratie voor de paspel en knoopjes kwam spontaan toen ik pinterest een mooi foto tegen kwam.

En nu gewoon een hele reeks foto’s om het bloesje te tonen.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

En nu, lieve mensen, druk ik de pauze knop even in.  Ik ga even “niets moet” doen.  Als ik achter mijn stikmachine wil kruipen doe ik dat.  Wil het niet, dan doe ik het niet.  Even gewoon genieten.

Maar ik kom zeker terug, binnen een paar weken…

Geniet nog van de zomer…

 

 

 

*

stof: Georgettte

Knoopjes: Veritas

Paspel: hexagoon

15 gedachtes over “1 . 2 . 3 . Test.

  1. Dag de Zusjes,

    Prachtig bloesje dat je gemaakt hebt! Bovendien ook een mooie kleurencombinatie met het paspel en de knoopjes, wat heel leuk is voor de zomer 🙂

    Vele creatieve groetjes,
    Het hele Veritas-team

  2. Pingback: Mara blouse pattern testers overview! | Compagnie-M

Laat hier een berichtje achter

