Stippen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Op Pintrest kwam ik lang geleden al eens een foto tegen die ik op mijn borden zwierden.  Met het nieuwe seizoen voor de deur ging ik nog eens door mijn borden om inspiratie op te doen.

Verliefd ben ik op het kleedje van de foto!  Zo schoon.

Dat ging ik ook eens proberen.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Op het eerste zicht lijkt het er wel op te trekken.  Jammer genoeg niet helemaal!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Ziet u, de paspel staat te ver uit elkaar naar mijn goesting…  Maar met dat dit reeds het tweede voorpand was dat ik maakte (en stof en paspel begonnen te minderen) moest het hierbij blijven.

Nu begrijp ik wel waarom perfectionisten als haar, proef versies maken!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Maar Grote Zus is er blij mee, heel blij!  Dus dan ben ik ook blij en probeer ik volgende keer gewoon opnieuw!

De aanhouder wint zeggen ze?!

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

*

stof: de stoffenkamer

Paspel: Hexagoon Leuven

Patroon: Vertrokken van de Marie Laure en A-lijn met enkele plooien.

 

23 gedachtes over “Stippen.

  1. Ik vind het eigenlijk juist mooier dat ze wat verder uit elkaar staan. Maar ik ben ook zo een perfectionist en staar me dan blind op de zaken die niet perfect zijn in plaats van te genieten van het mooie. In ieder geval een super leuk kleedje.

  2. Ik heb meestal ook een beeld van een jurkje in mijn hoofd, en als dat dan niet overeenkomt met hetgeen ik maak, dan stoort me dat ook. Maar ik kan verzekeren dat anderen dit niet zien hoor. Een geweldig schoon kleedje heeft die prachtige dochter van je aan.

  3. Als Grote Zus content is met haar mooie kleedje dan zijn de doelstellingen al grotendeels bereikt. Je moet toch op één of andere manier doorheen die hele stoffenvoorraad van jou geraken. Op naar het volgende ‘probeersel’! Ik ben al benieuwd!

Laat hier een berichtje achter

