For 2014.

We wish you…

 

 

laughter

 

 

craziness

 

 

d

 

 

love

 

 

h

 

and

 

rest

 

i

 

Kortom geniet van het Nieuwe jaar!

 

 

 

En om het jaar goed te eindigen gooi ik er nog een give-away tegen aan!

Laat een berichtje hier onder en op 31/12/2013 trekken we een winnaar.

Wat kan je winnen?

 

giveaway1

 

giveaway2

 

 

1 meter stof met 4 knopen.  Het lapje er boven is net genoeg voor een ritstasje…

Succes!

 

*

stof Grote zus: de stoffenkamer

stof Kleine zus: bambiblauw

stof give-away: bovenste hier en onderste hier

 

49 gedachtes over “For 2014.

  1. Wat een prachtige jurken!
    Ook voor jullie het allerbeste voor 2014, dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen!
    En voor deze mooie stofjes: count me in.

  2. Prachtige foto’s Hendrikje! Merci voor alle wensen. All the same to you natuurlijk! (En wat de give-away betreft: ik wil wel meedoen, maar heb hier meer dan genoeg stofjes liggen in vergelijking met de tijd die ik heb…)

  3. toevallig op blog terecht gekomen en ik leer altijd maar bij !leuk leuk leuk !!!en ik ben net begonnen met naailesse dus komt van pas ! maak er een fijn eindejaar van en een goed begin !!!

  4. Ook voor jullie een supergelukkig 2014 gewenst! Ik wens jullie heel veel mooie momenten toe!! Supermooie kleedjes en foto’s! Zo schattig! En voor de give away: ik doe ook mee! 🙂

  5. Wat een leuk berichtje! Dat kleedje van de oudste is prachtig (en dat van de jongste ook natuurlijk)! Dat fluo accent is leuk en dan die kousen! ❤
    Ik doe graag mee voor het pakketje!
    Geniet nog van de laatste dagen van 2013. Ik wens jullie prettige feestdagen nog toe en alles wat jullie maar mogen wensen!

  6. Wat een mooie foto’s en een heel leuk idee trouwens 🙂 moet ik pinnen 🙂 stofjes winnen doen we graag, ah ja 😉 dus ik doe graag mee 🙂 dat kleurrijk stofje = instant loveeeeee

  7. So cute !!! Ik wens jullie graag alle moois toe voor 2014 ! (ik laat de give away even aan mij passeren, mijn stoffenkast loopt nu al veel te veel over 😉 ) Je zult er zeker en vast iemand heel gelukkig mee maken !

  8. Schattig die fotoreeks met de zusjes 🙂
    En tegen die stofjes zeg ik naturulijk niet nee, dus zet me maar bij de deelnemende liefhebbers 😉
    ’n vrolijk groetje,
    sneksniltje

Laat hier een berichtje achter

