||-knop.

Ik heb het lang uitgesteld maar het moment is gekomen:

Ik druk even de pauze knop in!  Niet om dat de zin om te bloggen of naaien er niet meer is.  Integendeel, maar zwanger zijn van een tweeling op 31 weken is net iets anders dan ik dacht.

Wanneer ik terug ben weet ik eigenlijk niet.  Alles zal een beetje afhangen van hoe vlot alles gaat zo met een tweeling…

We zien wel!  Maar ik kom zeker terug…

 

20140824_164157

 

Tot de volgende!

 

 

*

 

24 gedachtes over “||-knop.

  1. Hey Hendrikje, probeer inderdaad nog te geniet van de laatste weken, alhoewel ik me goed kan inbeelden dat het zeer zwaar begint te worden … Ik ga echt proberen van nog langs te komen voor de bevalling, ik laat je nog iets weten… Dikke knuffel x

  2. Leuk zeg, binnenkort nieuw leven, zo bijzonder! Zal wel pittig zijn waarschijnlijk, zo twee ineens, maar ik duim dat alles toch vlot zal gaan en dat je tegelijk een heerlijke tijd hebt om van je gezin te genieten! En dat bloggen komt later wel weer, ik zie wel wanneer er weer een post in de bloglovin-feed verschijnt 🙂 succes en veel geluk!

  3. Zo’n schone dikke buik! Je ziet er (nog steeds) stralend uit, écht.
    Geniet nog van je deze laatste weken, en daarna van je uitgebreide kroost. Viér zeg 🙂
    Maar ik zie je nog voor het zover is, gegarandeerd tot snel! x

  4. Wow zeg en ik had zelfs gemist dat je zwanger was. Een dikke proficiat! Geniet er nog zoveel mogelijk van, van die buik, en ook nadien van dat dubbel babygeluk.

Laat hier een berichtje achter

