Tijd.

Tijd voor actie of ik heb niet veel tijd.  Beide van toepassing.

Maar deze keer is het : Ik schoot in actie, weliswaar traag.

 

12

 

Er rolde nog eens een jurkje voor Grote zus van onder mijn bestoft naaimachine.  Bekende formule met een kleine aanpassing.

 

31

 

De plooien bleven zoals het patroon het voorschrijft, de zakken voegde ik er aan toe.  Volgens Grote zus: Diepe zakken (lees heel goed dus!).

 

14

 

19

 

Mijn liefde voor paspel is nog niet bekoeld.

 

4

 

Hopelijk zijn we nu weer vertrokken om meer te naaien!  Let’s hope…  Er ligt toch nog veel stof klaar.  En de schaar ook.

 

*

stof: www.petitecouture.be

paspel: Hexagoon in Leuven

patroon: Marie Laure

16 gedachtes over “Tijd.

Laat hier een berichtje achter

