Kaartjes en suiker.

Iets anders dan gewoonlijk.  Geen stofjes verwerkt tot jurkjes of hemdjes, al roept mijn hart naar mijn stikmachine.

Maar kaartjes en suiker.  En deze keer ook niet van mijn hand.

 

voorkant1

 

achterkant2

 

We,  lees vooral ik, waren het direct eens dat we eenvoud en gerecycleerd papier wilde.

Julie deed de rest.  En met de rest bedoel ik ook letterlijk alles. Ontwerpen, omslagen vullen, drukken, postzegels en posten.

Ook het doopsuiker.

 

display2

 

details

 

Love it!

En soms zijn ze assorti met hun doopsuiker!

 

bw

 

En willen jullie hun kamertje ook eens zien?

 

♥ Merci Julie voor het super ontwerp, de super koffie met babbel en de super peptalk!

 

18 gedachtes over “Kaartjes en suiker.

  1. Heel uniek! Toen we hoorden dat we een tweeling verwachtten, zei men grootvader: ‘je bent gezegend dat je een tweeling MAG verwachten “. Ik zal dat nooit vergeten! Hijzelf had ook een tweeling waarvan er eentje aan wiegendood gestorven is. Kortom: Je bent gezegend met al dat moois!

  2. Hallo,

    Ik ben opzoek naar bruin – geel (niet gebleekt) gerecycleerd papier voor een geboortekaartje.
    Bij AVA vind ik enkel dun (80 g) ongebleekt gerecycleerd papier.
    Mag ik vragen waar jullie het papier vandaan gehaald hebben?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,

    Anneleen

Laat hier een berichtje achter