Het is geel en te klein…

Het lief is een dag alleen met de meisjes geweest.  Ik bel rond 17 uur eens om te vragen hoe het gaat… “Goed, goed.  Alleen die gele outfit voor A. is nu wel echt te klein!”  Ik denken denken…  Geen idee welke hij bedoeld!

Deze bedoelde hij:

Ik viel stijl achter over!  Die broek is van onze 5 MAAND oude kleine zus!!!!!   Grote zus vond wel dat het een “beetje” spande!

Ja…

10 gedachtes over “Het is geel en te klein…

  1. Dat kunnen inderdaad alleen maar mannen voorhebben.
    Dit doet me denken aan een wedstrijd van de volley. Toen kwam de broer van een van mijn speelsters aan met een broek met heeel veeel water in de kelder… De papa was alleen thuis met de kids.. 🙂

  2. Ze is er toch heel schattig mee! By the way: de nieuwe collectie “Chanel winter 12-13”; allemaal smalle pijpjes en…… hier en daar een gebreide manchette rond het been! Toeval???

Laat hier een berichtje achter