F/W ’13

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Na een grondige kuis in Grote zus haar kleerkast kwam ik tot de conclusie dat er genoeg zomerstuf is.  Op naar de nieuwe collectie dan maar!

Met deze  foto’s  in het achterhoofd zag ik onmiddellijk het burda rokje voor mij toen ik in de stoffenkamer  het stofje (virtueel) tegen kwam.

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

Het is een eenvoudig model en niet moeilijk in elkaar te zetten.  De stof heb ik wel even mee geworsteld maar in the end is alles toch nog redelijk goed gekomen.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

De eerste herfst ensemble is een feit.

Nog twee jassen, tig kleedjes en rokje te gaan.

 

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

*

Patroon: Burda

Stof: de stoffenkamer

Bovenstuks: van een super tof nieuw winkeltje hier super kort bij in de buurt!

 

18 gedachtes over “F/W ’13

  1. Supermooi,echt waar.Goed gedaan mama en ook die kleine poppemie van jou om het zo mooi te showen want een goed model is ook altijd meegenomen!

  2. Hoe mooi! Dit zou ik nooit in het stofje gezien hebben. En dat truitje is echt zalig, daar zie ik Lilith ook al in. Welk merk is het ? (als ik zo nieuwsgierig mag zijn?)

Laat hier een berichtje achter